Adres

Adres: Sinanpaşa Mah. Ortabahçe Cad. Büyük Beşiktaş Çarşısı No:10/1 İç Kapı 167 En Üst Kat Beşiktaş İstanbul


Çalışma Saatleri

Pazartesi08:30-19:30
Salı08:30-19:30
ÇarşambaÇalışmıyor
Perşembe08:30-19:30
Cuma08:30-19:30
Cumartesi08:30-19:30
PazarÇalışmıyor

Müşteri Yorumları

749 Yorum, 2349 Puan

yus...r - 25 Nisan 2026 -

yus...r

Her zamanki gibi çok keyifli bir tıraş oldu.

Yanıt: Bunu duymak harika :) teşekkürler
far...s - 04 Nisan 2026 -

far...s

İstanbul’un neresinde oturursam oturayım uğruna düzenli olarak Beşiktaş’a geleceğim tek işletme. İşinde uzman, tercihlerinizi unutmayan, zamanınıza saygılı, gereksiz değil hoş sohbeti olan, benim için ideal berberi tanımlayan insanın yeri. Tek kişi çalışması ve randevu saatinizde dükkanın size ayrılmış olması da ayrı bir ekstra.

Yanıt: Bu güzel ve içten yorumunuz için çok teşekkür ederim. Güler yüzünüz ve hoş sohbetinizle yıllardır salonumuza renk katıyorsunuz. Sizi her zaman aynı özenle ağırlamaktan memnuniyet duyarım. Görüşmek üzere.
ham...z - 27 Mart 2026 -

ham...z

Emeğiniz, muhabbetiniz için teşekkür ederim. Hep aynı kalite ellerinize sağlık

Yanıt: Çok teşekkür ederiz :)
ber...s - 23 Mart 2026 -

ber...s

Çok memnun kaldım! Düzenli, dakik ve titiz bir hizmet. Herkese tavsiye ederim.

Yanıt: Memnuniyetinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.
mer...ş - 09 Mart 2026 -

mer...ş

Salim abi 2021'den beri gittiğim tek berberdir. Sevdiğimiz ve saygı duyduğumuz bir esnaf ve insandır. Vazgeçilmez bir abidir.

Yanıt: Bilmukabele
meh...a - 09 Mart 2026 -

meh...a

Yıllardır tanıdığım Salim kardeşim,mesleğinin icrasını şahsiyetin uygun yaptığı için,işide kendisi gibi beş yıldızdır.

Yanıt: Çok teşekkür ediyorum efendim
ero...a - 28 Şubat 2026 -

ero...a

Yıllardan beri gittiğim berberim, ilgisi ve samimiyeti ile Salim abi çok başkadır

Yanıt: Eksik olmayın :)
bur...ş - 23 Şubat 2026 -

bur...ş

Her zamanki gibi üst düzey tecrübe

Yanıt: Teşekkürler :)
bah...n - 23 Şubat 2026 -

bah...n

Abi kardeş ilişkimiz oldu artık; 7 yıldır gittiğim tek yer. Teşekkürler Salim abi…

Yanıt: Çok teşekkür ederim, bilmukabele :)
fat...r - 22 Şubat 2026 -

fat...r

Kalite, hijyen, güler yüz ve samimiyet salim abi İstanbul’un en iyisi.

Yanıt: Mahcup ettiniz beni çok teşekkür ediyorum :)