5.05.01.0 Osmaniye Mah. Şirin Sok. No:34 K:4 Bakırköy İstanbul 34146
+902129091431

Adres

Fitamine Bakırköy Adres: Osmaniye Mah. Şirin Sok. No:34 K:4 Bakırköy İstanbul


Çalışma Saatleri

Pazartesi08:00-22:00
Salı08:00-22:00
Çarşamba08:00-22:00
Perşembe08:00-22:00
Cuma08:00-22:00
Cumartesi09:00-19:00
PazarKapalı


Müşteri Yorumları

[5.0/5]
109 Yorum, 325 Puanlama

hat...i - 19 Mart 2019 -

Harikasınız arkadaşlar

5/5
Paylaş
bin...r - 18 Mart 2019 -

Hizmet musteriye davranış a dan z ye hersey herkes mukemmel

5/5
Paylaş
kaa...y - 18 Mart 2019 -

Baran hocam her zamanki gibi süper

5/5
Paylaş
sev...l - 16 Mart 2019 -

Ben de senin o güzel neşene kurban olurum

5/5
Paylaş
has...r - 16 Mart 2019 -

Teşekkürler Bilge hocam... Bir haftasonuna yeni güne yine zinde başlamak... Tabiki fitamine

5/5
Paylaş
han...m - 12 Mart 2019 -

Spor yapmanın en keyifli hali FITAMINE ve KÜBRA hocam 1 ayda 4 kilonun üzerinde giden yağlar mucize gibi. Harikasınız Fitamine ekibi

5/5
Paylaş
meh...i - 07 Mart 2019 -

Karşılama ve güler yüz benim için çok önemlidir ilk etapta bu konuda çok memnun kaldım. Berkant hocam gayet güler yüzlü, işinin ehli beni antrenman da mahvetse de

5/5
Paylaş
süm...y - 02 Mart 2019 -

Kübra hocacamın hastasıyız

5/5
Paylaş
tuğ...r - 01 Mart 2019 -

Teşekkür ederim Sayın hocam

4/5
Paylaş
lal...n - 28 Şubat 2019 -

Baran hoca onnumara

5/5
Paylaş
nih...ü - 28 Şubat 2019 -

Bilge hoca muhtesemm tesekkur ederim

5/5
Paylaş
nur...n - 26 Şubat 2019 -

İlgi ve alakaniz icin cok Tesekkurler.

5/5
Paylaş
son...t - 21 Şubat 2019 -

Merhabalar, ben dün deneme seansına gittim ilk seanstan yorum yapmam pek inandırıcı olmaz belki ama gerçekten çok etkili olduğunu düşünüyorum basit gibi görünsede aslında söylenildiği gibi sıkı bir antreman yapıyor muşsunuz gibi hissettiriyor herşeyden önce beni devam etmeme teşvik eden asıl şey çalışanların ilgisi, güler yüzlülüğü ve samimiyetleri hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

5/5
Paylaş
gül...r - 20 Şubat 2019 -

Güler yüzlü ilgili bir bayanla deneme seansiydi memnun kaldim teşekkür ederim ben gülbin

5/5
Paylaş
tub...u - 18 Şubat 2019 -

Süper ilgi yeni başladım çok begendim

5/5
Paylaş
ser...l - 15 Şubat 2019 -

Canim guzel birtene hocam bilgee

5/5
Paylaş
tar...l - 12 Şubat 2019 -

Güler yüzlü, nazik, ilgili ve işini iyi yapan insanlar. Kendinizi rahat hissetmeniz için ellerinden geleni yapan birbirinden sevimli ve saygılı gençlerle spor yapmak gerçekten keyifli. Kesinlikle tavsiye ederim

5/5
Paylaş
şaf...r - 09 Şubat 2019 -

Baran Hoca acıma okudu

5/5
Paylaş
yağ...r - 19 Ocak 2019 -

Güzel bir deneyimdi tavsiye edeceğim

5/5
Paylaş
hav...z - 15 Ocak 2019 -

Bilge hocamız bir harikaa......

5/5
Paylaş
eli...n - 15 Ocak 2019 -

Bilge hocamla herşey mülemmel cok teşekkür ederim

5/5
Paylaş
rai...n - 31 Aralık 2018 -

Güler yüzlü çalışanlarına çok tesekkur ederim

5/5
Paylaş
hak...k - 27 Aralık 2018 -

Gercekten hocalarımız işini yapan zevkle onların azimiyle inş daha iyi yerlere gelecegız

5/5
Paylaş
gök...n - 21 Aralık 2018 -

Süper Güleryüzlü,ilgili kişilerin sizi karşıladığı ilgilendiği şahane bir yer. Tüm hocalara çok teşekkür ederiz.

5/5
Paylaş
eli...r - 09 Kasım 2018 -

İlgili çalışanlarınız olduğu için teşekkürler umuyorum güzelce paketimi bitireceğim

5/5
Paylaş
inc...y - 07 Kasım 2018 -

Anında sırt ağrılarımı geçiren tek program hocalar da çok tatlı

5/5
Paylaş
giz...r - 06 Kasım 2018 -

Hocalar çok ilgili. Spor ile ilgili çok iyi bilgilendirme yapıyorlar. Deneme paketi dahi olsa ciddiye alarak işlerini yapıyorlar. Merkezin temizliği ve hijyeni çok çok iyi.

5/5
Paylaş
sem...n - 23 Ekim 2018 -

İlgi Alaka Harika

5/5
Paylaş
sez...n - 15 Ekim 2018 -

Güleryüz, iyi hizmet, arkadas samimiyeti, tertemiz havlular, tek kişilik soyunma odaları ve içerisinde duş olması müthiş bir şey. Spor ayakkabı dışında bir şey taşımıyorum. Onu da giyip geliyorum :)

5/5
Paylaş
gül...i - 13 Ekim 2018 -

Baran ile ders on numara bes yildiz baran cok çok tesekkurler

5/5
Paylaş
kor...z - 08 Ekim 2018 -

Hocalar çok ilgili,hem eğlenerek hem sporumuzu yapabiliyoruz,teşekkürler

5/5
Paylaş
yas...n - 06 Ekim 2018 -

Demoya geldik ama demo olmasına rağmen çok memnun kaldım.Kasımda görüşmek üzere

5/5
Paylaş
lüt...a - 29 Eylül 2018 -

Ben çok memnunum özellikle tatlı hocam Bilge ' çok teşekkür ederim

5/5
Paylaş
den...k - 18 Eylül 2018 -

Tum fıtamın bakırkoy traınerlerını sevıyorum

5/5
Paylaş
hül...n - 14 Eylül 2018 -

Yine Güzel bir ders geçirdim

5/5
Paylaş
mur...u - 11 Eylül 2018 -

Fitamine sadece zayflatan degil, forma sokan saglikli bir beden sahip olmamizi saglayan bir spor merkezi. Her spor sonrasi kendimizi mutlu hissediyoruz :))

5/5
Paylaş
nil...i - 04 Eylül 2018 -

Başta Berkant hocam olmak üzere tüm hocalarıma teşekkür ediyorum sizi seviyorum

5/5
Paylaş
bur...n - 30 Ağustos 2018 -

Burcu barın

5/5
Paylaş
nes...i - 16 Ağustos 2018 -

Kendimi çok rahat hissettirdikleri için antrenörlerime teşekkür ediyorum.

5/5
Paylaş
can...u - 26 Temmuz 2018 -

İlgi ve güler yüzlü bi ortam temizlik ve hijyen kurallarına büyük önem ve titizlik gösterilmiş

5/5
Paylaş
erk...ş - 13 Temmuz 2018 -

Süperrrrr herşey. Hocalar da mükemmel

5/5
Paylaş
gül...ş - 03 Temmuz 2018 -

Güler yüzlü işini bilen bir ekip ben çok memnun kaldım ..

5/5
Paylaş
bir...n - 13 Haziran 2018 -

Çok iyi vakit geçirdim istikrara görede fayda göreceğime inanıyorum ekip gayet ilgili teşekkürler

5/5
Paylaş
ayş...r - 25 Mayıs 2018 -

Yine mükemmel bir zaman geçirdim eğlenerek spor yapmak bu olsa gerek

5/5
Paylaş
cem...u - 28 Nisan 2018 -

Evimde gibi hissettirmek en güzeli. Çalışan arkadaşların samimiyeti ve yardımseverliği herşeyden önemli

5/5
Paylaş
mus...u - 25 Nisan 2018 -

Gayet memnunum Güler yüz. Müzikler temizlik herşey mükemmel

5/5
Paylaş
ege...n - 16 Nisan 2018 -

Tüm ekip arkadaşlara ilgi ve alakalarından dolayı çok teşekkür ederim. Beraber antrenman yaptığım hocaların da emeğine sağlık onlara da ayrıca teşekkür ediyorum...

5/5
Paylaş